niedziela, 9 października 2011

Electro blue

Hey, zdecydowany spadek temperatury, zmusił mnie do reorganizacji mojej szafy :), oraz o wyposażenie jej w kilka nowych egzemplarzy swetrów, spodni i reszty niezbędnego odzienia. Dominują zdecydowanie spokojniejsze kolory, ale nie poddaje się jesiennej aurze i na pewno jeszcze wykorzystam coś z letniej półki. Dzisiejszy outfit z dominacją swetra koloru electro blue, bardzo wygodnymi spodniami z kieszeniami (chciałam czarne, kupiłam szare), które kiedyś bardziej uwidocznię i resztą dodatków które ożywiły ten set. To na tyle na dziś, idę oglądać mój serial, miłego wieczorku FC :***.



Labels:
Sweter: Mango
Spodnie: Bershka
Torebka: Atmospher
Buty: BullBoxer
Apaszka: Bershka

10 komentarzy:

  1. Cudny masz ten sweterek!do tego w moim ulubionym kolorze;)Szal mi się bardzo podoba i spodnie i butki:)Świetny secik,super fajnie wyglądasz w tym wszystkim:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. LIKE the blue so much on you

    New outfit post - New dress
    www.mirfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi jest wlasie ciezko dobierac takie koory, ale milo ze Ci sie podoba :)



    buziaki ;*
    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your shoes! Great outfit!!

    -Ly
    http://www.lyzhang.com

    OdpowiedzUsuń
  5. electro blue is such an amazing colour :)
    I want a blazer in that colour.
    I love your shoes!

    OdpowiedzUsuń
  6. hello, i love what you have done with the scarf :))

    wild and fierce

    don't miss my smexy giveaway! it's my first time :)

    model's own lipstick giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor swetra, ja chyba musze się przełamac i rowniez kupic sobie cos takiego odwaznego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też na początku miałam obawy co do koloru :) zaryzykowałam i z pewnością jeszcze nie raz powrócę do tego koloru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comments, I invite you again :)*