środa, 20 lipca 2011

Lady butterfly

Witam Was cieplutko ;) mam nadzieje że gdziekolwiek jesteście na urlopie pogoda Wam dopisuje. Ja co prawda urlopu jeszcze nie mam ale dobija mnie polska kapryśna pogoda. Deszcz, burze czasami jakiś promyk słońca… beznadzieja. Dziś publikuję outfit z moją ulubioną sukienką na lato, kupioną w Lilly Bling sukienka firmy AX Paris i sandałkami przywiezionymi z wakacji. Sukienka zachwyciłam mnie krojem oraz wszędobylskimi motylami. W następnym outficie zaprezentuję sukienkę mojego projektu... do zobaczenia całuję FC :*

33 komentarze:

  1. Hi!
    You have beautiful design!!!))You are so pretty!!!
    Cute outfit ^^
    I follow you!Follow me???
    http://alinochkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka rzeczywiście cudowna! Zazdroszczę Ci jej:)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. REally really nice pics :)
    You're so cute too!
    Would you visit my blog and give me your opinion about it? Thanks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój uroczy, zupełnie w moim stylu. Jako właścicielka (ohhh jedna w właścicielek :)) szyciowego bloga nie mogę doczekać się sukienki Twojego projektu :)
    Pozdrawiam,

    http://sistu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing amazing your look, i really love your dress, it's so original!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. i love the dress and i love the bag!! i love the italian brand Il Bisonte? Do you know? it makes leather handmade bags..so vintage, so chic. I'm sure you'll love it!!
    maria

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna sukienka - wygladasz w niej rewelacyjnie. Przy okazji nominowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love the dress and you look stunning!

    Would you like to follow each other

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely playsuit! i adore that it fits so well with the surroundings :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I really love your dress... I love the butterflys!
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka,zazdroszczę ci jej:)Świetny blog dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, this is one of the prettiest dress I've seen! xoxoxoo

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your blog!

    Follow me if you like my blog and I'll follow you back. :)

    UNDERNEATH THE STARS

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudowna sukienka! :))
    zrobilam follow z google! ;)
    Kasia xoxo
    http://misskasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Very pretty! Love the butterflies on your top, and the fact that you are in this field makes you look so free and calm! Greta outfit and gorgeous setting x

    The Internet Garbage

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka! :) dzieki za wzajemnego followersa! :)) A kochana gdzie teraz mieszkasz? :) i gdzie wracasz do UK? :)) na studia? :) Pozdrawiam!!! :))
    xoxox Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem rozumiem! a co studiowalas? :) Jezeli tak bardzo teskniesz, to radze zebys posluchala serca :)) Co Ci sie najbardziej podobalo w Leeds? :)
    Ja studiuje w Londynie, na Kings College :) Ale we wrzesniu jade do Strasburga na Erasmusa :) mam nadzieje ze bedzie dobrze.. wszystkie leckje beda po francusku!
    Takze zycze milej niedzieli! :)) :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz bardzo kobieco, podoba mi się :)

    www.jaffacakeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi! Love your dress!! I don't live in Paris, I live in Barcelona but I travel so many times to Paris becouse I love that city and I love taking street style pictures there... Kisses!!
    Mónica

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze ta sukienka jest zajebista! prześliczna<3 ile za nią dałaś?:) jeśli interesujesz się modą i jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka! I naprawdę urocza sceneria na zdjęcia:) Lubię to:D

    OdpowiedzUsuń
  22. mieszkam nie daleko kielc:D byłyby jeszcze te sukienki jak bym pojechała?:D

    OdpowiedzUsuń
  23. witam również kielczankę :)
    świetne rzeczy! :)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamierzasz obciąć włosy? Odważna decyzja przy Twojej długości ale życzę Ci powodzenia. I pamiętaj: nie żałuj ich, wtedy na pewno fryzurka się uda, a włosy ładnie będą się układać. Z niecierpliwością czekam na efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny blog
    Dodałam go do obserwowania ♥
    Liczę na to samo :)

    Śliczna sukienka ♥
    Podoba mi sie twój nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach wyglądasz prześlicznie w tej sukience! Jest urzekająca! Moim zdaniem ta sceneria doskonale pasuje do tego zestawu. Jestem oczarowana! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziekuję wszystkim :* nowy post już niebawem! Pozdrawiam FC :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej. Bardzo podoba mi się twój blog, jest w nim coś naprawdę niesamowitego :)
    jeśli chcesz możemy się poobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczną sukienkę dorwałaś Moja Droga!!!!
    Co to za sklep, bo nie znam? Jakaś mało znana sieciówka?

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz ślicznie!! Sukienka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comments, I invite you again :)*