niedziela, 3 lipca 2011

Na beżowo, problemy techniczne i podziękowania ;)

Jest mi niezmiernie miło, bo dajecie dowody że warto było zakładać mojego bloga, daje mi to ogromnego powera i satysfakcję do dalszego działania. Dziękuję za wszystkie miłe słowa oraz komentarze, które płyną z różnych zakątków świata. Jeszcze raz bardzo dziękuję…i oczywiście zapraszam do dalszego śledzenia moich poczynań. Jeszcze mam dla Was mój dzisiejszy outfit, niestety jakość zdjęć nie jest rewelacyjna gdyż robione były telefonem, mój aparat się popsuł ehhh przeszedł już swoje i chyba będe zmuszona kupić nowy ( kupuję Nikona,reszta marek nie wchodzi w grę ) ale żeby nie zaniedbywać moich wiernych obserwatorów, mimo przeszkód mój blog będzie na bieżąco uzupełniany o nowe posty. Słonecznego tygodnia życzę wszystkim:* FC.










Labels:
Bluzka: Vero Moda
Spodnie: Zara
Pasek: H&M
Buty: But K
Zegarek: Parfois
Kopertówka: Primark

7 komentarzy:

  1. me encanta el clutch es precioso, te sigo!! http://estilostiletto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great, I love yours bag! Kisess :* xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. What a cute look! The clutch is fantastic! Wow! xoxoxoo

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie Twój styl, dlatego dotarłam tu z Modnej Polki :)
    Chętnie poobserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kobiecy zestaw! Niby taki zwykły, a jednak ma coś w sobie. Moim zdaniem takie połączenia zawsze się sprawdzają w wielu sytuacjach! Poza tym widzę, że masz tą śliczna kopertówkę! <3

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much for your comment :) Love your Shoes :-*

    My ♥ Passion

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne zdjęcia prezentujące wysoki poziom.

    P.s. bardzo ładny zegarek

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comments, I invite you again :)*